Určuje variaci rozdělení křídel
V této části uvádíme výskyt křidélek, tj. jak se musí lišit na základě různých okruhů
Například, pokud vezmeme Hungaroring -+100, znamená to, že přední křídlo musí být na -100 a zadní na +100, rozdíl mezi přední a zadní částí je tedy 200 (100×2)
Nyní řekněme, že váš pilot je spokojený s nastavením 500 vpředu a 500 vzadu, přesné otáčení by bylo 400 vpředu (500 – 100) a 600 vzadu (500 + 100)
Pomocí níže uvedených údajů je snadné najít počáteční nastavení, abyste mohli začít měnit nastavení křídel
Další příklad: Brasilia -+080, znamená FW=-80 a RW=+80, tj. mezi přední a zadní částí je rozdíl 160 (80×2)
S vědomím toho, pokud nevíte, od kterého nastavení začít, místo nastavení křidélek na 500 (ANT) a 500 (POST) je lepší nastavit: 420 ANT (500-80) a 580 POST (500+80)
Okruh ( GP ) | Rozsdělení křídel (FW – RW ) |
A-1 Ring | +-75 |
Adeleide | -+40-60 |
Anderstorp | 0 |
Barcelona | +-040 |
Brands Hatch | +-015 |
Brasilia | -+080 |
Buenos Aires | 0 |
Estoril | -+055 |
Fiorano | 0 |
Fuji | +-040 |
Hockenheim | -+200 |
Hungaroring | -+100 |
Imola | -+075 |
Indianapolis | -+090 |
Interlagos | -+150 |
Istanbul | +-025 |
Jerez | -+020 |
Kyalami | +-075 |
Laguna Seca | -+175 |
Magny Cours | +-050 |
Melbourne | -+095 |
Mexico City | -+100 |
Monte Carlo | as big as possible |
Montreal | -+190 |
Monza | -+045 |
Mugello | -+200 |
New Deli Nurburgring | +-050 +-050 |
Oesterreichring | -+050 |
Paul Ricard Portimao | +-090 +-040 |
Sakhir | -+075 |
Sepang | -+110 |
Shanghai | +-010 |
Silverstone | -+065 |
Singapore | +-070 |
Spa | -+065 |
Suzuka | -+020 |
Valencia | +-060 |
Yeongam | +-100? |
Zandvoort | -+125 |
Zolder | 0 |