GPRO – Rozdělení křídel

Určuje variaci rozdělení křídel

V této části uvádíme výskyt křidélek, tj. jak se musí lišit na základě různých okruhů

Například, pokud vezmeme Hungaroring -+100, znamená to, že přední křídlo musí být na -100 a zadní na +100, rozdíl mezi přední a zadní částí je tedy 200 (100×2)

Nyní řekněme, že váš pilot je spokojený s nastavením 500 vpředu a 500 vzadu, přesné otáčení by bylo 400 vpředu (500 – 100) a 600 vzadu (500 + 100)

Pomocí níže uvedených údajů je snadné najít počáteční nastavení, abyste mohli začít měnit nastavení křídel

Další příklad: Brasilia -+080, znamená FW=-80 a RW=+80, tj. mezi přední a zadní částí je rozdíl 160 (80×2)

S vědomím toho, pokud nevíte, od kterého nastavení začít, místo nastavení křidélek na 500 (ANT) a 500 (POST) je lepší nastavit: 420 ANT (500-80) a 580 POST (500+80)

Okruh ( GP )Rozsdělení křídel (FW – RW )
A-1 Ring+-75
Adeleide-+40-60
Anderstorp0
Barcelona+-040
Brands Hatch+-015
Brasilia-+080
Buenos Aires0
Estoril-+055
Fiorano0
Fuji+-040
Hockenheim-+200
Hungaroring-+100
Imola-+075
Indianapolis-+090
Interlagos-+150
Istanbul+-025
Jerez-+020
Kyalami+-075
Laguna Seca-+175
Magny Cours+-050
Melbourne-+095
Mexico City-+100
Monte Carloas big as possible
Montreal-+190
Monza-+045
Mugello-+200
New Deli
Nurburgring
+-050
+-050
Oesterreichring-+050
Paul Ricard
Portimao
+-090
+-040
Sakhir-+075
Sepang-+110
Shanghai+-010
Silverstone-+065
Singapore+-070
Spa-+065
Suzuka-+020
Valencia+-060
Yeongam+-100?
Zandvoort-+125
Zolder0